Auth0 introduceert Marketplace: nog meer schaalbaarheid voor het bouwen van identiteitsoplossingen

Auth0-534300

Integraties van toonaangevende vaste-partneroplossingen stellen Auth0 in staat te voldoen aan steeds complexere identiteitsbehoeften.

Auth0, het identiteitsplatform voor applicatieteams, introduceert Auth0 Marketplace. Marketplace is een catalogus met integraties van vaste partners die klanten in staat stelt om snel de kernfunctionaliteit van het Auth0-platform uit te breiden en deze te gebruiken als een hub voor identiteitsoplossingen die aansluiten bij hun specifieke behoeften. De catalogus, met zijn alsmaar groeiende aanbod van geverifieerde partnerintegraties, biedt klanten de schaalbaarheid, aanpassingsmogelijkheden en het vertrouwen om te voldoen aan hun huidige en toekomstige identiteitsbehoeften.

Auth0 Marketplace biedt klanten de kracht en flexibiliteit om Auth0 te combineren met aanvullende technologieën. Hierdoor kunnen ze identiteit voorop zetten bij grotere projecten, zoals digitale transformatie, dreigingsdetectie, compliance, klantconversie en meer. Het landschap van identiteitsbeheer wordt steeds complexer, en wordt grotendeels gevoed door nieuwe securitydreigingen, wettelijke vereisten, privacywetten en eisen voor gebruikersgemak. Tegelijkertijd wordt identiteitsbeheer binnen bedrijven steeds essentiëler, waardoor schaalbaarheid een belangrijke vereiste is voor elk identiteitsplatform. 
 
Auth0 Marketplace benut het inherent schaalbare platform van Auth0 nog verder en ondersteunt oplossingen die een breed scala aan identiteitsbehoeften dekken, waaronder Consent Management, Identity Proofing, Log Streaming, Security, SMS/Email, Single Sign On, Social Login en nog veel meer. Alle integraties zijn gecontroleerd op beveiliging en functionaliteit en zijn gemakkelijk te identificeren. Zodra de integraties zijn geselecteerd, helpen installatiewizards en handleidingen klanten deze nieuwe partneroplossingen snel te implementeren. 
 
De introductie van Auth0 Marketplace omvat ook twee nieuwe categorieën van partnerintegraties: 
  • Toestemmingsbeheer: verkrijg gebruikerstoestemmingsrecords en houd deze bij voor het verzamelen van gegevens (bijv. via cookies) voor doorlopende naleving van regelgeving op het gebied van dataprivacy, zoals de AVG, CCPA, enzovoort. Auth0 Marketplace biedt nieuwe partnerintegraties van MyLife Digital, OneTrust en anderen. 
  • Identiteitscontrole: controleer de identiteit van een gebruiker op basis van reële factoren (bijv. biometrie) en aanvullende factoren voordat er toegang wordt verleend. Auth0 Marketplace biedt nieuwe partnerintegraties van Onfido, Vouched, ID DataWeb, Caisson en anderen. 
De bestaande integraties van Auth0 zijn nu vindbaar en beschikbaar in Auth0 Marketplace, waaronder de onlangs gelanceerde logboekstreaming van Splunk, Datadog, Azure Event Grid en Amazon EventBridge. 
 
Kevin Kiley, Chief Revenu Officer bij OneTrust: "Toestemmingsbeheer biedt, samen met identiteitsbeheer, een krachtige oplossing voor de naleving van de vele beleidsregels op het gebied van dataprivacy, zoals de AVG en CCPA. We komen deze beleidsregels nog steeds tegen, en bedrijven lopen op dit gebied nog regelmatig tegen problemen aan. Als toonaangevende introductiepartner binnen Auth0 Marketplace hebben we inzicht in de duizenden klanten van Auth0 en bieden we ze een integrale technologie die belangrijker is dan ooit met de talloze privacywetten van vandaag de dag.
 
Rick Hofmann, VP van Global Partnerships and Alliances bij Onfido: "We zijn blij dat we deel gaan uitmaken van de introductie van Auth0 Marketplace en dat onze oplossing een integraal onderdeel zal zijn van de identiteitsarchitecturen van Auth0-klanten. Nu bedrijven hun digitale transformatie willen versnellen en de schaal daarvan willen aanpassen, is het van groot belang dat ze een gebruiker op afstand kunnen koppelen aan hun echte, fysieke identiteit tijdens het onboarden en op andere momenten tijdens het traject van de klant. Zo verminderen ze fraude en vergroten ze het vertrouwen van de klant. We kijken ernaar uit om via Auth0 Marketplace extra doelgroepen te kunnen bedienen."
 
Door deel uit te maken van Auth0 Marketplace kunnen partners deelnemen aan de groeiende vraag naar digitale-identiteitsoplossingen en hun innovatieve producten presenteren aan meer dan 9.000 Auth0-klanten wereldwijd.
 
Shiven Ramji, Chief Product Officer bij Auth0: "De introductie van Auth0 Marketplace is een grote mijlpaal voor het bedrijf en benadrukt nogmaals de vraag naar een schaalbaar identiteitsplatform. Door klanten de mogelijkheid te bieden om Auth0 volledig aan hun behoeften aan te passen, vergroten we hun vermogen om een veilige, allesomvattende identiteitsoplossing te bouwen. Auth0 Marketplace-partners vertegenwoordigen de integraties die van belang zijn voor identiteit/ Auth0 Marketplace opent de deur naar externe innovatie en maakt het voor onze klanten gemakkelijker om Auth0 te gebruiken als een echte hub voor identiteitsbeheer."
 
In 'Kennismaken met Auth0 Marketplace' is meer informatie te vinden over de manier waarop integraties zijn te ontdekken en in te schakelen; integraties waarmee bedrijven identiteiten optimaal beheren. Daarnaast organiseert Auth0 op 7 oktober 2020 een webinar waarin het uitgebreid ingaat op Auth0 Marketplace en de manier waarop deze catalogus klanten kan helpen. Ga naar de registratiepagina voor meer informatie. Bedrijven die deel willen uitmaken van Auth0 Marketplace vinden meer informatie op de pagina Auth0 Partners
Meer over
Lees ook
Proofpoint gaat dataverlies via email tegen met kracht van AI op basis van gedrag

Proofpoint gaat dataverlies via email tegen met kracht van AI op basis van gedrag

Proofpoint Inc., kondigt de algemene beschikbaarheid aan van Adaptive E-mail Data Loss Prevention (DLP), voor het automatisch detecteren en voorkomen van onbedoeld en opzettelijk dataverlies via email – voordat het een kostbare fout wordt voor organisaties.

Terugblik met Remco Geerts van Tesorion

Terugblik met Remco Geerts van Tesorion

InfosecurityMagazine bestaat tien jaar. Wat is er in die tijd veranderd? Die vraag is voorgelegd aan Remco Geerts. Remco is bij Tesorion verantwoordelijk voor strategie en innovatie. Hij zit ruim 25 jaar in de sector. Hierdoor is hij niet alleen de juiste persoon voor die functie, maar ook voor dit interview.

Proofpoint's 2024 Data Loss Landscape Report: onzorgvuldige werknemers zijn de grootste oorzaak van dataverlies bij bedrijven

Proofpoint's 2024 Data Loss Landscape Report: onzorgvuldige werknemers zijn de grootste oorzaak van dataverlies bij bedrijven

Proofpoint, Inc. publiceert vandaag het eerste Data Loss Landscape-rapport. Hierin staan resultaten naar aanleiding van onderzoek over hoe huidige Data Loss Prevention (DLP)-aanpakken en dreigingen van binnenuit zich verhouden tot huidige macro-uitdagingen zoals de proliferatie van data, geavanceerde dreigingsactoren en generatieve kunstmatige int1