Auth0 verdubbelt omzet in EMEA

Auth0-534300

Auth0, het identiteitsplatform voor applicatieteams, kondigt een omzetverdubbeling aan in Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA) in het derde kwartaal in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar. Randstad, Pret A Manger, Nutmeg, Flo Health, Libération, WeTransfer, en DPG Media met zijn "Streamz" online video-on-demand platform sluiten zich aan bij de honderden klanten in de regio die al gebruik maken van het Auth0-platform.
 
“Randstad heeft gaandeweg de Auth0-oplossing voor identiteitsmanagement uitgerold. Die is ontworpen om samenwerking met onze 41.000 teamleden wereldwijd te bevorderen,” zegt Koen Klaassen, Global Identity and Access Management Program Lead bij Randstad. “De Auth0 private cloud solution past perfect bij onze noden op het vlak van compliance en schaalbaarheid en levert het juiste performantie- en controleniveau.”
 
De groei van Auth0 ligt onder andere aan het succes van de modulaire, "bouwstenen"-aanpak, die klanten en ontwikkelaars helpt om authenticatiemogelijkheden aan te passen aan hun specifieke gebruikscase. De lancering van Auth0 Marketplace in september biedt verdere uitbreidingsmogelijkheden vanwege de introductie van eigen oplossingen door technologiepartners, waaronder regionale bedrijven zoals Onfido, MyLife Digital en Scaled Access.
 
Daarnaast dragen kanaalpartners bij aan het wijdverbreide gebruik van het Auth0-platform in de EMEA-regio. Auth0 heeft overeenkomsten gesloten met nieuwe partners in heel EMEA , waaronder CMS Distribution in het Verenigd Koninkrijk en systeemintegrator Devoteam in Frankrijk, die zich hebben aangesloten bij dertig regionale partners die het Auth0-platform al aanbieden.
 
"Devoteam stelt klanten in staat waarde toe te voegen aan hun digitale transformatieprojecten," aldus Karim Bouami, digital identity and trust service director bij Devoteam. "Als identiteitsbeheer een cruciaal onderdeel is van deze projecten, biedt Auth0 een solide oplossing om klanten te ondersteunen bij deze transformaties, en de beveiliging te verbeteren zonder dat dit ten koste gaat van betrokkenheid of ervaring."
 
Auth0 blijft zijn regionale voetafdruk opschalen om de toename van de vraag van klanten te begeleiden, waardoor het aantal regionale werknemers in het derde kwartaal is gestegen tot 139, een stijging van meer dan 50% ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. In de hele EMEA-regio had Auth0 al vóór de COVID-maatregelen een sterke cultuur van werken op afstand.
 
"Onze naadloze overgang tussen scenario's voor het wel en niet werken op afstand heeft ons geholpen om ons dit jaar te blijven focussen op onze klanten," aldus Kris Imbrechts, Sales Manager voor Noord- en Zuid-Europa bij Auth0. "Terwijl we ons aanbod en onze organisatie blijven ontwikkelen om aan de vraag te voldoen, streven we ernaar een betrouwbare lokale partner te worden voor elk van onze klanten in de hele Benelux-regio.”
 
De regionale voetafdruk van Auth0 wordt ondersteund door de kracht van zijn technische teams, die honderdduizenden ontwikkelaars bedienen via een uitgebreid programma van vergaderingen, video's en content. "Europa onderscheidt zich als een strategische regio voor technisch talent, en als softwarebedrijf is Auth0 trots op onze hooggekwalificeerde ingenieurs en ontwerpers die tot de meest getalenteerde ter wereld behoren," aldus Carolyn Moore, SVP People bij Auth0.
 
Meer over
Lees ook
Sora: een historische ontwikkeling, maar mét beveiligingsrisico’s

Sora: een historische ontwikkeling, maar mét beveiligingsrisico’s

De introductie van Sora door OpenAI markeert een mijlpaal in videobewerking. De revolutionaire technologie is opwindend, maar roept tegelijkertijd vragen op over de gevolgen van de rol van AI bij het maken van digitale content en cybersecurity.

Terugblik met Remco Geerts van Tesorion

Terugblik met Remco Geerts van Tesorion

InfosecurityMagazine bestaat tien jaar. Wat is er in die tijd veranderd? Die vraag is voorgelegd aan Remco Geerts. Remco is bij Tesorion verantwoordelijk voor strategie en innovatie. Hij zit ruim 25 jaar in de sector. Hierdoor is hij niet alleen de juiste persoon voor die functie, maar ook voor dit interview.

Orange Cyberdefense: deze 7 veelgemaakte fouten maken OT-omgevingen kwetsbaar

Orange Cyberdefense: deze 7 veelgemaakte fouten maken OT-omgevingen kwetsbaar

Volgens onderzoek van Orange Cyberdefense was de maakindustrie het afgelopen jaar het grootste doelwit van cyberaanvallen: bijna 33 procent trof deze sector. Al jaren is deze industrie het vaakst getroffen. Jeroen Wijnands, Head of OT Security bij Orange Cyberdefense, ziet bij het gros van deze bedrijven dezelfde misstappen. Dit zijn volgens hem d1